GEZOCHT: PROGRAMMA- EN OFFICE COORDINATOR

30-01-2014

Om onze dienstverlening verder te versterken is smit | kempink development per november 2012op zoek naar een Programma- en Office coördinator (24 uur) voor ons kantoor in Ede. Ben of ken jij een organisatorisch talent met MBO+/HBO denk- en werkniveau en enkele jaren ervaring? Klik dan door naar de volledige vacature. Geinteresseerd? Dan ontvangen we graag uiterlijk 3 okt. je CV + motivatie via info@smitkempink.nl.

VACATURE Programma- en Office coördinator

smit | kempink development is een netwerk organisatie die sinds 2003 bestaat. We begeleiden verschillende organisaties bij vraagstukken met betrekking tot organisatieontwikkeling, team- en talentontwikkeling. We werken voor de zakelijke dienstverlening, zorg en overheid.  Samen met onze opdrachtgevers geven we vorm aan innovatieve en inspirerende leerprogramma’s. Onze focus is om mensen en organisaties te laten werken op een 21e eeuwse manier (Nieuw Organiseren). Dat doen we onder andere voor Young Professionals zie www.changing-the-game.nl. Voor meer informatie over onze aanpak en diensten lees onze website www.smitkempink.nl.
Om onze dienstverlening verder te versterken zijn we per november zijn op zoek naar een ‘Duizendpoot’ die enthousiast wordt van onderstaand profiel:

Welke kwaliteiten zijn er nodig?

  • Je bent een organisatorisch en administratief talent.
  • Je vindt het leuk om te ondersteunen en zaken zo goed mogelijk te regelen.
  • Je hebt enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent initiatiefrijk en kan goed zelfstandig werken.
  • Je hebt affiniteit met ons vak van opleidingen en ontwikkeling.
  • Je bent flexibel, creatief, stressbestendig en kan goed omgaan met ad hoc werkzaamheden.
  • Je bent commercieel ingesteld en denkt enthousiast mee.
  • Je hebt een MBO+/HBO denk en werkniveau.

Wat zijn de werkzaamheden?

  • Je bent verantwoordelijk voor alle ‘Back Office’ activiteiten, zoals:
  • verzorgen van de planning en het bewaken van de tijdslijn
  • organiseren van de locaties en catering
  • externe communicatie verzorgen; gastsprekers, trainers, deelnemers (ontvangst op locatie)
  • opstellen van contracten en facturering van alle activiteiten
  • commerciële activiteiten;  verzorgen van mailings, beheren van onze websites
  • algemene administratieve ondersteuning, o.a. bijhouden van de financiën van de diverse programma’s

Wat bieden wij?
Jouw back office rol is cruciaal om de hoogwaardige dienstverlening aan onze klanten te kunnen realiseren en verder te verbeteren. Je krijgt veel ruimte om je werk zelfstandig vorm te geven in een informele en dynamische werkomgeving (MKB onderneming) met veel afwisselende projecten.

Praktisch
Uren: 24 uur

Regio: Ede (max. 30 km reisafstand)
Salaris: afhankelijk van leeftijd/ervaring €2.100,- tot €2.945,- bruto/maand (op basis van 40 uur)

  • In bezit van rijbewijs en auto.
  • Bij voorkeur ervaring in het werken met Apple computers en software.

Geïnteresseerd? We ontvangen graag uiterlijk 3 okt. a.s. je CV + motivatie via info@smitkempink.nl
Voor vragen kan je op onderstaande momenten contact opnemen met Georgette Kempink via tel. 0318-619236

  • vrijdag 14 sept. van 10.00 tot 12.00 uur
  • maandag 17 sept. van 10.00 toto 12.00 uur
  • donderdag 20 sept. van 14.00 tot 17.00 uur