Broosz zoekt programma-coördinator!

11-12-2019

Broosz is een onderneming met een maatschappelijke missie die staat voor een humaan perspectief op organiseren. We ondersteunen mensen en organisaties in het sociaal en publiek domein in hun ontwikkeling. We richten ons op organisaties, initiatieven en samenwerkingsverbanden in de langdurige zorg, ouderenzorg, jeugdzorg, gemeenten en het onderwijs.

Broosz verstaat de kunst van het faciliteren van leer- en veranderprocessen en ondersteunt mensen, teams, afdelingen en organisaties bij de ontwikkeling naar Nieuw (Rijnlands) Organiseren. Dat doen we vanuit rollen als procesbegeleider, facilitator, programmamaker, adviseur en onderzoeker. Wij zijn actief door het hele land en hebben tevens een kantoor aan het Transformatorplein in Arnhem.

Gezocht: aanpakker met interesse in organisatie ontwikkeling

Ben je geïnteresseerd in de ontwikkeling van mens en organisatie in het sociaal en publiek domein? Heb je een studie gedaan die daarbij past, of relevante werkervaring opgedaan? Ben je een aanpakker en zoek je een innovatieve en creatieve werk- en leeromgeving met gedreven collega’s? Dan is Broosz wellicht dé plek om je volgende stap te zetten.

Broosz is op zoek naar een nieuwe collega met HBO/WO denk-doe-niveau die de rol op zich wil nemen van programma-coördinator en onderdeel wil uitmaken van het Broosz kernteam voor 32 uur per week. Het betreft in eerste instantie een contract van een half jaar met kans op verlenging voor maximaal 3 jaar. Startdatum in overleg. Onze voorkeur: zo snel als mogelijk.

Broosz als springplank

Broosz biedt je een plek en een rol waarin je je kunt ontwikkelen en een stevige basis kunt leggen voor je loopbaan. Een echte springplank. Een plek met hectiek en aandacht voor elkaar, dagelijkse beslommeringen, planning en vernieuwing. Een plek waar je kan meemaken en ervaren hoe een klein team van professionals opereert en onderneemt. Een kijkje in de keuken van het ondersteunen van verander- en ontwikkelvraagstukken in het sociale en publieke domein waar ook jouw hart ligt. Een plek waar jouw bijdrage er werkelijk toe doet en er volop ruimte is te leren.

Wat ga je doen?

  • plannen, organiseren en voorbereiden van bijeenkomsten
  • voorbereiden en opzetten van nieuwsbrieven
  • beheren van website(s)
  • ondersteunen van samenwerkingstrajecten en communities
  • coördineren van publicaties
  • ondersteunen bij offertes aan opdrachtgevers
  • vraagbaak voor collega’s, deelnemers en opdrachtgevers
  • algemene ondersteunende administratieve werkzaamheden

Wat breng je mee?

  • je bent HBO of WO afgestudeerd (of zit in de eindfase) of hebt relevante werkervaring opgedaan
  • je bent 4 dagen per week beschikbaar (eventueel 3 dagen)
  • je hebt talent om te organiseren en hebt affiniteit met sociaal en publiek domein (met name zorg)
  • je bent graag werkzaam in een klein team waar je echt tot bloei kan komen
  • je sluit makkelijk aan en durft ook initiatief en verantwoordelijkheid te nemen
  • je kunt snel schakelen en hebt een reflectieve houding
  • je bent woonachtig in Arnhem of op een goed bereisbare afstand

Enthousiast geworden?

Reageer dan snel: Stuur vóór 22 januari 2020 een mail naar georgette@broosz.nl met je CV en korte motivatie van twee alinea’s. Mocht je vragen hebben over deze rol, aarzel niet om contact op te nemen met Georgette Kempink via georgette@broosz.nl of bel 06 25 09 76 73.

We streven ernaar de eerste gesprekken in de week van 27 januari te laten plaatsvinden.

Meer weten?

Ben je nieuwsgierig hoe voorgangers het werken bij Broosz in deze rol hebben ervaren? Oud Broosz collega Annouck de Boer deelt graag haar ervaring. Vraag via Georgette Kempink om contactgegevens.

Kijk voor meer informatie over wie we zijn en wat we doen op www.broosz.nl