Broosz is op zoek naar enthousiaste starter!

14-09-2015

Vacature open voor programma- en bureau coördinator! We zoeken iemand die net afgestudeerd is aan een HBO of academische opleiding en die zeer gestructureerd kan werken en interesse heeft in nieuw en anders organiseren/ kantelen/ sociale innovatie. Een aanpakker die begrijpt dat ‘de basis op orde’ voor ons werk essentieel is en die uitdagingen met excel, websites, dropbox, mail, Apple computers etcetera aandurft. Je kan goed samenwerken, zelfstandig werken en bent communicatief sterk. En het zou mooi zijn als je handig bent met foto en film…..

Door jou:

  • komen we op tijd bij onze klanten
  • loopt de administratie als een zonnetje
  • voelen klanten en netwerkpartners zich pro-actief ondersteund
  • kunnen wij ons richten op het ontwikkelen van mensen en organisaties

Door ons:

  • doe je werkervaring op
  • vergroot je jouw netwerk met interessante mensen en organisaties
  • kan je jezelf ontwikkelen tot professional, op het scherpst van de snede
  • leer je over nieuw organiseren, in theorie en praktijk

Wij zijn Broosz

We geloven en ervaren dat het anders kan; dat binnen organisaties meer de menselijke maat terug moet en kan komen. Sinds 2003 helpen we onze klanten in verschillende sectoren bij deze verandering, onder andere met vernieuwende leerconcepten, communities of practices en werkconferenties.

Klanten vinden het prettig met ons te werken omdat we enthousiast, betrouwbaar, open, deskundig en innovatief zijn en het gedachtengoed van nieuw (rijnlands) organiseren in onze haarvaten zit en omdat we hen verder ondersteunen bij het leren om het zelf te doen.

Broosz bestaat uit een vast kernteam met daar omheen een kring van professionals en partners met een gedeelde visie op organiseren en ontwikkelen.

Om onze dienstverlening en programma’s goed vorm te geven en Broosz als community verder te ontwikkelen en te laten floreren, zijn we op zoek naar een collega die kan fungeren als stroomversneller!

Het werk

  • Je bent verantwoordelijk voor de administratie en coördinatie van programma’s & leercommunities
  • Je maakt afspraken, organiseert meetings en beheert onze agenda’s
  • Je schrijft teksten, o.a. uitnodigingen en mogelijk verslagen van bijeenkomsten
  • Je beheert o.a. de website van Broosz en houdt deze up-to-date
  • Je bent ‘gastheer’ of ‘gastvrouw’ van onze Broosz broedplaats
  • Je onderhoudt en versterkt mede ons relatienetwerk

Ons aanbod

We bieden je een rol waarin je je kunt oriënteren, ontwikkelen en een mooie start kan maken van je loopbaan. Een plek met hectiek én aandacht voor elkaar, van vernieuwing én de dagelijkse administratie en planning. We bieden je een contract aan voor 7 maanden, 4 dagen per week, met een mogelijkheid van verlenging tot maximaal 2 jaar.

De volgende stap

Interesse om samen met ons te werken en gave dingen te doen? Mail een korte beschrijving over wie je bent en waarom je interesse hebt, vóór vrijdag 25 september 2015 aan Georgette Kempink. Na selectie nodigen we kandidaten uit om op vrijdag 2 oktober van 10:00 tot 12:00 kennis te maken met Broosz en vice versa. Daarna zal een vervolggesprek plaatsvinden op 7 oktober als er een klik is.

Mocht je vragen hebben over deze vacature, aarzel niet te mailen of bellen met Georgette Kempink. Mail naar georgette@broosz.nl of bel 0625097673.